Wczytuję dane...
Gwarancja i warunki wymiany
Jeśli występuje problem z produktami, dystrybutorzy zapewnią usługi w zakresie pełnej gwarancji,
która rozpoczyna się od daty zakupu.

Wszystkie pojazdy elektryczne marki SkateFlash objęte są 24 miesięczną gwarancją. 

Bateria 6 mies. 

Stracisz tę możliwość jeśli nie zatrzymasz oryginalnego dowodu zakupu i jego opakowania wraz ze wszystkimi akcesoriami dostarczonymi przez QD GLOBAL INTERNATION SL, w tym instrukcji. 
Jeżeli wszystkie powyższe warunki zostaną 
spełnione, ale obsługa techniczna firmy wykryje wady, modyfikacje lub inne zmiany, sprzęt
utraci gwarancję i klient będzie musiał zapłacić za naprawę.
Jesteśmy zobowiązani do ciągłej poprawy jakości i obsługi produktu i będziemy nadal wprowadzać
aktualizacje, dlatego zastrzegamy sobie prawo do ostatecznego objaśniania produktów firmy i naszych instrukcji.

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (firma).

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

  3. W ciągu 4 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.